American school life - Reisverslag uit Queen Creek, Verenigde Staten van Céline Boute - WaarBenJij.nu American school life - Reisverslag uit Queen Creek, Verenigde Staten van Céline Boute - WaarBenJij.nu

American school life

Blijf op de hoogte en volg Céline

30 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Queen Creek

Hello dear friends and family,

It is a couple of weeks already since I updated my blog so it is time to let you know what I've been doing.

As you know I wanted to get in the volleyball school team, but in my school almost everyone is very sportive so they are very good. And the thought that there are a lot of fat american students, well not in my school haha. So I did not made in the volleyball team, but I did got in the school golf team :)
We are with 7 girls and they are very nice, it's a lot of fun! We practice every day after school except for friday and the weekends.
Some of you know I would like to study Journalism when I'm back in Holland and that is why I took Journalism/Yearbook as class. You know what, I made it happen that they are putting an 'Exchange Students' page in the yearbook, and I'm on it!

I also already had my first spirit week, it was a lot of fun. Monday was work-out day, Tuesday was get tropical, Wednesday was nerd day, Thursday was neon day and Friday was spirit day. A lot of people where dressed very funny and it's a lot of fun. The school colors of Queen Creek High are purple & gold. And we are the Bulldogs!

It was a little bit hard at first, but it's a lot of fun now and my family is awesome :)
Goodluck to all my friends who are starting their first year as students!

Big hugs

  • 30 Augustus 2013 - 13:29

    Mjezz:

    Liefste c,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Hou ons op de hoogte van al jouw (wilde) avonturen!!

    Dikke kus michelle

  • 13 September 2013 - 18:43

    Fleurtj:

    Hi C, super dat je het zo bad je zin hebt! Zag ook al dat je naar de victoriassecret was geweest haha, nou ik ben jaloers hoor!

    Geniet er van xxx

  • 29 September 2013 - 01:20

    Memyselfandi:

    Schrijf nog eens wat, lief meisje
    Het is al weer een maand geleden
    Maak ons weer eens wijzer
    Van wat je meemaakt in heden en verleden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Queen Creek

My High School year

Hi everyone,

Dit is de eerste pagina in mijn digitale dagboek en waarschijnlijk ook
gelijk de laatste in het nederlands.
Het is bijna zover, dinsdag de 23e van juli ga ik voor ongeveer 11 maanden naar een Amerikaanse High School in de staat Arizona.

Allereerst ga ik 10 dagen naar Norwich camp in Vermont, ongeveer 3 uur rijden van Boston. Dit is een kamp waar de exchange students van over de hele wereld, die ook met de organisatie EF gaan, elkaar kunnen leren kennen. Hier bereiden wij ons alvast een beetje voor op het jaar wat ons allemaal staat te wachten.

Vervolgens zal ik de 3e van Augustus reizen naar mijn hostfamily in Queen Creek, Arizona. Ik heb ontzettend veel zin om mijn gastgezin te ontmoeten waar ik nu al ongeveer een half jaar contact mee heb. Het gezin bestaat uit de ouders, beide nog jong, en 3 kinderen. Ze hebben 2 jongens en een meisje.
Ik zal naar Queen Creek High gaan en ben erg benieuwd hoe alles op een Amerikaanse school is. Natuurlijk denk je als eerst aan de football teams, cheerleaders, grote 'kluisjes' en eten op school zoals in alle films weer terugkomt, maar of dit ook echt allemaal op die manier zo is? Jullie krijgen het zeker van mij te horen :)

Ik ben echt ontzettend zenuwachtig, mijn allereerste grote reis, ver en alleen. Mijn familie, vrienden en vriendinnetjes zal ik erg gaan missen. Maar ik zal er een levenervaring aan overhouden dus ik heb er ook erg veel zin in!

Tot mijn volgende verslag vanuit de United States,
Hugs

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

Lovin' it

05 Januari 2014

month of the holidays

04 December 2013

November, thanksgiving month

31 Oktober 2013

October

02 Oktober 2013

'MERICA
Céline

My name is Céline, a dutch girl. I'll spent the year 2013-2014 in the U.S. I was born in Rotterdam but now I live in Barendrecht. But my new hometown is Queen Creek in Arizona.

Actief sinds 19 Juli 2013
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 6438

Voorgaande reizen:

23 Juli 2013 - 01 Juni 2014

My High School year

Landen bezocht: